Salesforce i Nvidia nawiązały współpracę, w ramach której platforma sztucznej inteligencji (AI) Nvidii – w tym możliwości przyspieszonego przetwarzania i oprogramowanie AI – zostanie wykorzystana wraz z platformą Salesforce. swoją nową usługę agenta AI Agentforcerozwijanie bardziej zaawansowanych możliwości sztucznej inteligencji dla organizacji m.in. z autonomicznymi agentami i interaktywnymi awatarami.
Ogłoszono wraz z uruchomieniem usługi Agentforce w Dreamforce w San FranciscoObie firmy oświadczyły, że będą współpracować, aby zapewnić zoptymalizowane predykcyjne i generatywne możliwości sztucznej inteligencji (GenAI), dając agentom Agentforce większe możliwości generowania głębszych spostrzeżeń i, miejmy nadzieję, poprawiając produktywność i wartość dla użytkowników.
„Wspólnie z Nvidią przewodzimy trzeciej fali rewolucji sztucznej inteligencji, wykraczając poza rolę drugich pilotów i przechodząc do ludzi i inteligentnych agentów pracujących bezproblemowo, aby zapewnić sukces klientów” – powiedział Marc Benioff, prezes i dyrektor generalny Salesforce.
„Dokładnie taka powinna być sztuczna inteligencja: dzięki platformie Salesforce i Agentforce każdy pionier może w pełni wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji. Łącząc platformę AI firmy Nvidia z Agentforce, optymalizujemy wydajność AI i tworzymy dynamiczne cyfrowe awatary, zapewniając klientom bardziej wciągające, inteligentniejsze i bardziej wciągające doświadczenia niż kiedykolwiek wcześniej. »
Jensen Huang, założyciel i dyrektor generalny Nvidia, dodał: „W przyszłości każda firma i każde miejsce pracy zostanie wzbogacone o szeroką gamę agentów AI, asystentów, którzy zmienią sposób, w jaki pracujemy. Nvidia i Salesforce łączą swoje technologie, aby przyspieszyć rozwój agentów AI, dzięki czemu firmy mogą maksymalizować swoją produktywność. »
Salesforce i Nvidia stwierdziły, że połączenie poprawi także możliwości sztucznej inteligencji, przyspieszając przetwarzanie danych w Salesforce Data Cloud w celu ujednolicenia i harmonizacji danych strukturalnych i nieustrukturyzowanych w czasie rzeczywistym.
Funkcja Zero Copy w Data Cloud umożliwi klientom Salesforce szybszy dostęp do swoich danych i umożliwi ich odzyskanie przez agenta Agentforce w celu analizy i podjęcia działań, wspieranych przez pełną, przyspieszoną platformę obliczeniową Nvidia, dzięki której będzie to możliwe jeszcze szybciej.
Agentforce w tej sprawie
Jak zwykle ogromna konferencja Dreamforce objęła kilka przecznic w centrum San Francisco, a ulice zamieniły się w trawiaste uliczki z polem do minigolfa, tańczącymi maskotkami i łąką uważności, na której ludzie przytłoczeni sztuczną inteligencją mogą usiąść i pomyśleć. Wywołało to także protest lotniczy..
Niektóre z potencjalnych przypadków użycia Agentforce przewidzianych w chwili premiery obejmują zarządzanie kryzysowe, modelowanie wpływu pogody w czasie rzeczywistym i rozwiązywanie problemów związanych z obsługą klienta.
Na przykład agenci Agentforce mogą zostać wykorzystani do zwiększenia liczby połączeń przychodzących do klientów po wycofaniu produktu lub przerwie w świadczeniu usług; przewidywać i dostosowywać trasy podróży lub żeglugi w oparciu o aktualne dane pogodowe, aby uniknąć opóźnień w dostawach; lub zapewnij klientom praktycznie natychmiastowe rozwiązania ich problemów, wydobywając odpowiednie dane CRM podczas czatów na żywo.
Obie firmy przedstawiły także aktualne informacje na temat nadchodzących wydarzeń dotyczących przyszłości awatarów agentów Agentforce, z którymi ludzie będą wchodzić w interakcję w przyszłości. W ramach umowy Salesforce i Nvidia połączą Agentforce z Nvidia ACE – zestawem cyfrowych technologii ludzkich i mikrousług NIM – w celu tworzenia lepszych awatarów zapewniających bardziej ludzkie wrażenia podczas interakcji. Jak twierdzą, zostanie to osiągnięte przy użyciu multimodalnych modeli sztucznej inteligencji do rozpoznawania mowy, syntezy mowy i kontekstowych reakcji wizualnych.
Duet wierzy, że ich ulepszone awatary będą przydatne między innymi do przekazywania informacji coachingowych w czasie rzeczywistym, zarządzania wydarzeniami na żywo i uczestniczenia w szkoleniach.