Home Business Czego moda luksusowa może się nauczyć od hurtowego targu kwiatowego

    Czego moda luksusowa może się nauczyć od hurtowego targu kwiatowego

    10
    0

    Streszczenie.

    Internetowi sprzedawcy luksusowej odzieży doświadczają strat i wszyscy stoją przed tymi samymi wyzwaniami: jak przenieść zapasy produktu o ulotnej wartości, nie niszcząc postrzeganej wartości marki? W jaki sposób marki z najwyższej półki wyróżniają swoje produkty i skutecznie komunikują klientom jakość produktów, gdy środowisko online eliminuje różne wskaźniki fizyczne? Próbując kwadraturować koła, stracono miliardy, a obecnie panuje powszechna opinia, że ​​niskomarżowa sprzedaż internetowa to zupełnie inny biznes niż wysokomarżowa moda. Z tego artykułu wynika, że ​​zastosowanie wielokanałowa malejąca (lub holenderska) metoda aukcji używany przez FloraHolandiaoperator Największy hurtowy targ kwiatowy na świeciemoże dać internetowym platformom modowym kolejną szansę.

    Source link